Cvičení, pohyb a sport by měl být součástí každého z nás. To, že správný a pravidelný pohyb je zdraví prospěšný, snad ani není nutné zmiňovat. Cvičení a sport nemusí být jen otravná nutnost, do které se vám nechce, pohyb se může stát vaším novým koníčkem a prostředkem, jak pomoci svému zdraví a dobré náladě.

Pohyb pro zdravé tělo i duši

Sportování je přirozenou součástí člověka, má pozitivní vliv na kosti, svaly, krevní oběh a celé vaše tělo. Kromě toho má obrovské účinky na to, jak se cítíte.

cvičení

Díky pohybu se vám vyplavují hormony štěstí, tzv. endorfiny, které vás vytáhnou z špatné nálady a vy se budete cítit mnohem lépe. A hlavně na sebe budete patřičně hrdí, protože jste k něčemu dokopali a udělali pro sebe něco prospěšného!

U sportu si pročistíte hlavu, zapomenete na běžné denní starosti a vaše mysl si odpočine. Cvičení navíc dodává energii, ačkoli se to může zdát divné, ale je to tak. Vaše tělo se aktivuje, prokrví a získá novou sílu. Takže pokud jste prolenošili víkend, ale stejně máte pocit, že jste unavení, běžte si zacvičit, uvidíte, jak se proberete a získáte novou energii.

Sport učí vytrvalosti, disciplíně a odolávání stresu

cvičení

Při cvičení a jakémkoli sportu se výrazně podporuje vytrvalost, ale také například schopnost odolávat stresu, což se hodí v činnostech každodenního života. Kromě toho nás udržuje v disciplíně, díky čemuž snadněji v životě dosahujeme cílů.

Nebojte se začít! Oblečte se do pohodlného oblečení a pusťte se do toho!

Co si pořídit ke cvičení

Rozhodně budete potřebovat nějakou podložku na cvičení, vhodné jsou např. karimatky nebo jakékoli sportovní podložky. Dále jsou vhodné činky, začněte s malými váhami (1 – 5 kg) a hodit se vám bude například i švihadlo na zahřátí a podporu kardiovaskulárního systému. Nic jiného na cvičení nepotřebujete, pro začátek vám bude toto vybavení stačit. Nezapomeňte však na kvalitní obuv a pohodlné bavlněné oblečení.

cvičeníPodpořte svaly proteinem

Pokud se budete chtít zaměřit na posilování a budete chtít nabrat více svalů, můžete si pořídit protein, abyste si pohlídali obsah bílkovin ve stravě.

Můžete vyzkoušet například Superprotein se superfoods. V nabídce si můžete vybrat ze tří příchutí: jahoda, vanilka nebo kakao.

Hodit se vám jistě bude i šejkr, který zajistí, že nebude mít ve vašem nápoji hrudky a váš protein bude dokonale promíchaný a díky tomu ještě lepší k pití.

cvičení

Proteinové občerstvení do kapsy

Vhodným doplněním bílkovin jsou proteinové tyčinky, které se hodí především pokud nemáte nic po ruce anebo spěcháte a nezbývá vám čas připravit si výživově kvalitní jídlo, které by vám dodalo potřebné bílkoviny, ale také sacharidy, které jsou nezbytné.

Tyčinka Protein Bar Dates – Vanilla  /  Peanut Butter

rostlinné proteiny

Tyčinka Protein Bar Banana  /  Pistachio

Během cvičení a celého dne samozřejmě nezapomínejte na pravidelný pitný režim, nejlépe čistou vodu, popřípadě s citrónem a také se vhodně protáhněte.